habian7-768x768-1

هفتمین وبینار : خانه های مقرون به صرفه

پروژه هبیتان به عنوان مجموعه متمرکز روی طراحی مقرون به صرفه در طرح معماری خوب  با توجه به لزوم ارتقاء اگاهی و دانش عمومی در زمینه طراحی مقرون به صرفه و معرفی پروژه های موفق در این زمینه اقدام به برگزاری وبینار های خود با موضوع خانه های مقرون به صرفه نموده است که در صدد است تا با برگزاری سلسله نشست های بازخوانی تجارب و تبادل نظر، نگاهی عمیق تر به مسئله مسکن مقرون به صرفه و ملزومات آن داشته باشد. این سلسله نشستها با محوریت تفکر انتقادی، تبادل دیدگاه ها و بررسی تجارب پیشین در حوزه های بحران از جمله زلزله، سیل، مهاجرت و وضعیت اقتصادی ابتدا با معرفی سخنران کلیدی مفاهیم مهم و مرتبط با حوزه ها را مطرح کرده و در ادامه سخنرانان دیدگاه و تجریات شخصی خود را پیرامون این موضوع برای مخاطبین بیان مینمایند .
• برنامه  وبینارها
بررسی سیاست های کلی معماری در مواجهه با بحران
بررسی تجربیات صورت گرفته در زمینه معماری در مواجهه با بحران
بررسی رویکردهای نوین معماری در مواجهه با بحران در دیگر کشورها
موضوع هفتمین وبینار : خانه های مقرون به صرفه
+ سخنرانان :
دکتر وحید قبادیان ؛
معمار، مدرس و مولف مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور معماری سفید، كسب رتبه اول در مسابقه طراحي ساختمان خورشيدي براي نيروگاه خورشيدي حرارتي يزد، برنده جایزهMax Black  برای بهترین ایده طراحی از دانشگاه کاتولیک آمریکا در شهر واشنگتن 1359
معمار مریم مسعودی‌ ؛
مریم مسعودی، معمار، طراح شهری و مدرس. علاقه مند به پروژه های معماری در مقیاس های مختلف است. او به دنبال کسب تجربه در ترکیب طراحی و عملکرد، ایجاد روابط جدید مبتنی بر تجربیات فضایی منطبق با فرهنگ و بافت محیط است. وی در طول سالـهای اقامت خود در لندن از شیوه های تفکر و طراحی چند دفتر معماری و مشاور از جمله اتکینز(Atkins) بهره جست. پس از اخذ دو مدرک کارشناسی ارشد با درجه عالی از دانشگاه کالج لندن ( Bartlett -UCL ) در رشته طراحی شهری و دانشگاه وستمینستر( University of Westminster ) در رشته معماری، سال ۹۶ به تهران بازگشت و تا کنون در پروژه های متعدد شهری، کوچک مقیاس، مسابقات و مطالعات با دفاتر مختلف معماری همکاری داشته وجوایزی کسب کرده است. وی اخیرا دفتر معماری خود( معماری چهل و پنج) را تاسیس کرده و همچنین در دانشکده هنر و معماری به عنوان مدعو مشغول به تدریس است.
همچنین جلسه پرسش و پاسخ نیز در انتهای وبینار برگزار خواهد شد.
تاریخ و ساعت برگزاری : پنج شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰  ساعت 19:00
برگزار کننده : موسسه مطالعات راهبردی معماری ایران _ طرح ” معماری خوب “
برای حضور در وبینار راس ساعت 18.45 وارد لینک زیر شوید و فرم زیر را نیز پر نمایید . 
https://www.skyroom.online/ch/isia/habitan
@habitanco @isia_ir @goodarchpro
برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

9 + 20 =